Logotyp
Logotyp
Sök

Driftstörning i TV-leveransen efter åskvädret

[Åtgärdat] De fel som inträffade på Ljusnets centrala utrustning under fredagens kraftiga åskväder, reparerades under fredag kväll och lördag förmiddag. 

Det är dock fortfarande kunder som har fel på grund av att utrustningen i kundens bostad har gått sönder. Vi arbetar nu så fort vi kan med att lösa dessa fel.

En förutsättning för att vi skall kunna åtgärda eventuella fel är att du som kund ringer in och gör en felanmälan. Telefonnumret till vår felanmälan är 0651–760 730 och vi svarar alla dagar mellan klockan 08:00 och 22:00.

Om du bor i en lägenhet som ägs av Ljusdalshems och fortfarande saknar TV efter åskvädret skall du se till att din TV är ansluten till det nya TV-uttaget som är uppsatt i samband med fiberinstallationen i lägenheten. Om det fortfarande inte fungerar ber vi er att ringa och in och göra en felanmälan.

Ljusdal Energi
Björkhamrevägen 2 A

827 35 Ljusdal
info@ljusdalenergi.se